Jaký vliv mají koupelnové textilie na spokojenost hotelových hostů?

osušky

Při hodnocení hotelové koupelny se potýkají vysoké nároky hosta s nulovou tolerancí k nedostatkům. Koupelna v hotelu musí obecně splňovat vyšší standardy než ta bytová. Estetický zážitek by se zde měl snoubit s pocitem čistoty, tepla a pohodlí. Hotelová koupelna je malým, soukromým wellness centrem, přičemž jedním z nejvýznamnějších faktorů komfortu jsou právě její textilie.

O tom, že emoce, které v hostech vyvolá zařízení koupelny s důrazem na ručníky a osušky vypovídají dlouholeté zkušenosti i opakované průzkumy hoteliérů a nezávislých společností.

koupelna

Představte si sami sebe, jak vstupujete do hotelového pokoje. Zastanete na prahu, vdechnete jí atmosféru, pokocháte se pohledem na dokonale ustlánou postel. A co uděláte potom? Vejdete dovnitř a přecházíte rovnou ke dveřím do koupelny…

Z opakovaných průzkumů nejúspěšnějších světových sítí hotelů vyplývá, že hotelová koupelna je na prvních příčkách z faktorů ovlivňujících spokojenost hotelových hostů. Drtivá většina ubytovaných hodnotí zařízení právě na základě designu a funkčnosti koupelny. Vedle estetického zážitku jsou důležité takové parametry jako čistota, pohodlí a praktičnost.

koupelna ručníky

Studie Xeros z roku 2016 prokázala, že téměř třetina příspěvků v online recenzích komentuje stav ručníků v hotelích. Jako nejdůležitější faktory spokojenosti byly identifikovány kvalita, čistota a opotřebování koupelnových textilií. Více než 50% negativních recenzí získaly hotely právě kvůli špinavým ručníkům a osuškám. Odpuzující pro potenciální zákazníky byly především fotografie negustiózního koupelnového prádla, které uveřejnili na fórech nespokojení hosté. Připomeňme ještě, že online recenze jsou hned po lokalitě a ceně třetím nejdůležitějším faktorem při výběru hotelu.

osušky a ručníky

Stejná společnost realizovala cílený průzkum ve Spojených státech amerických a ve Velké Británii zaměřený na zkušenosti a spokojenost hotelových hostů. Z výsledků jednoznačně vyplývá, že kvalita koupelnových textilií je v rostoucím konkurenčním průmyslu cestovního ruchu rozhodující. Studie ukázala, že 94% respondentů se domnívá, že kvalita ručníků prioritně ovlivňuje jejich spokojenost s pobytem v hotelu. Navíc 73% dotázaných potvrdilo, že stav koupelnových textilií významně ovlivňuje jejich rozhodnutí vrátit se do stejného hotelu iv budoucnosti a 84% věří, že hotelové ručníky se podepisují pod jméno zařízení. Co se týká atributů, jako rozhodující faktor spokojenosti byla identifikována čistota ručníků.

hýčkající koupelna

Koupelnové textilie jsou prvkem zařízení, jehož výběr se nevyplatí zanedbat. Ti, kdo ocení jejich kvalitu, čistotu a celkový stav jsou právě hoteloví hosté. Takto získané pozitivní reference jsou jedním z nejvýznamnějších faktorů úspěchu každého ubytovacího zařízení.

Přidej komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *